29 maj 2008

Jävla hosta!!

Sitter och hostar och hostar hela tiden, jag hatar att ha hosta!! Det gör ju ont i hela kroppen varje gång som jag hostar ju.. ahh. Nej nu ska jag inte sitta och skriva om hur synd det är om mig:-)

Idag så har jag varit en sväng i Boxholm och hälsat på där. Det var såå skönt att kunna sitta i en skön solstol under ett träd i trädgården och bara ta det lungt, som omväxling till våran bastu hetta balkong:P Poker fick ju såklart bada när vi ändå var där, jag vet att jag har skrivit det förut men han fullkkomligt ÄLSKAR vatten!! Måste fasiken ta och försöka filma honom någon gång för han är jätterolig att se på när han springer/hoppar/skuttar/går/ramlar fram i vattnet:-) Nu ska jag ta och göra mig en kopp te, min hals gillar inte riktigt att jag dricker kalla drycker:P Hoppas att det kan bli lite bättre med något varmt i halsen. Whiskey är ju inte riktigt att tänka på för mig..annars hade det säkert hjälpt. Det enda som whiskey är bra för haha att bota förskylningar;)

Ingen whiskey för moi:-)

Inga kommentarer: