17 januari 2017

Ebbemys

Får såna flashbacks till Poker när jag sitter här i sängen med en sovande Ebbe bredvid mig.

Poker och jag hade som grej att när Pontus inte var hemma och sov borta fick han alltid sova bredvid mig i sängen. Så mysigt. Ja han låg alltid där en stund tills han tyckte det blev för varmt då hoppade han ner till sin säng. Ebbe verkar trivas bättre.

Pontus är och skruvar ute i garaget och jag ligger i sängen och känner mig halvdaner. Har så jäkla ont i mitt vänstra öra. Måste ringa vårdcentralen imorgon och be dem kolla och spola örat. Jag har kört med både sån där spray och revaxör men inget av det har hjälpt. Heltäppt i näsan med vilket ju inte gör det bättre. Usch då eländigt det kan vara☺

Hade i alla fall inga hål i tänderna och hos Memira gick det helt okej med. Mina ögon fick genomgå undersökning delux ännu en gång. Ögonläkaren ska återkoppla till mig i början av nästa månad om en ny operation. Så får se när den blir.

Jaja nu ska jag krypa ner under täcket och hoppas på en friskare dag imorgon!

//Sofie



Inga kommentarer: