27 januari 2017

Fynden från idag



Hittade den här fina fuskpälsen som var på rea. Nedsatt med hela 70 % så priset hamnade på endast 300 kr. Så nöjd! Leah var också nöjd. Hon har gått omkring och haft den på sig hela dan. Hon tycker den är så mysig och gó säger hon. Jag håller med. Ett tidlöst plagg som kommer få hänga med i många år. 




Sen hittade jag även den här tunikan/klänningen inne på en secondhand butik. 30 kr kostade den bara och ser ut som ny. Det kallar jag fynd! 




Även den här härligt blåa vasen (och tulpanerna) fick följa med hem. Alltså hur fin är den inte?! Jag blev helt kär i den. Perfekt att ha tulpaner i:-) Ett äkta loppisfynd! 



Det blev en fin färgklick på vardagsrumsbordet. Bordet som förövrigt behöver få lite omvårdnad ser jag nu. Syntes väldigt väl på den här bilden hur sliten bordsskivan är. Tur jag ställde tulpanerna där så det livar upp det stackars bordet:-) 

//Sofie 

1 kommentar:

Jennie sa...

Jag vill också ha en päls! Vart är den ifrån?