17 januari 2017

På benen

Idag är en del av krafterna tillbaka. En dusch, rena kläder och smink på det och jag känner mig som ny efter ett par dagar i myskläder:-)


Ska alldeles straxt åka mot tandläkaren. Har lite ångest om det ska ta röntgenbilder. Jag är fortfarande helt täppt i näsan så kommer typ få panik av att inte kunna andas då. Fy så vidrigt det är att ha den där stora saken i munnen och än mer som sagt när man inte kan andas genom näsan ordentligt.

Efter det är det dags för ett besök hos Memira (igen). Tror jag ska få bekräftat tid för omoperationen idag. Se vad de säger om det.

Ja och sen lär jag nog vara rätt trött har jag en känsla av. Igår sov jag hela dagen rätt igenom med undantag på kvällen då jag orkade följa med en sväng men var helt slut efter det. Så ska ta det lugnt annars idag med förutom mina två besök jag har inbokade.

Inviger min nya klänning från Me&i. Gissa vem som har hål på typ alla sina strumpbyxor? Ett par svarta hittade jag som var hela. Måste införskaffa nya så jag kan använda mina klänningar.

Nu är det dags för mig och bege mig! Ciao på er!

//Sofie 

Inga kommentarer: