27 januari 2017

Strul med Internet


Har inte kunnat skriva något här idag då vi har problem med Internet. Fungerar bara från och till... Ringde till net1 men de är ju helt värdelösa precis som Eon. Att man inte ska kunna leva ett modernt liv bara för man bor 5 km utanför stan. Internet som krånglar, elavbrott till och från och TV är knappt vi kan kolla på vid dåligt väder. Det är ju som ett dåligt skämt här hemma ibland. Hur fan överlever alla norrlänningar som verkligen bor mitt ute i ingenstans?

Har i alla fall haft en dag med mamma på stan. Hon skulle åka in en sväng så jag hängde på. Lyckades göra fynd men får visa det i ett annat inlägg om Internet tillåter sen.

Vi åt även lunch på stan och det var så himla gott! Schnitzel med beasås och massa goda grönsaker. Jag är fortfarande mätt.

Fast jag var trött när jag kom hem sen. Somnade och sov i över en timme. Vaknade av att barnen kom hem från skolan.

Nu blir det fredagsmys med familjen!

//Sofie 

Inga kommentarer: