22 april 2019

Våran påskdag

Vi hade en lika varm och skön påskdag som de andra påskdagarna har bjudit på!

Hugo han drog med bussen ut till Jocke och Tina för att hänga med dem och Leah lekte med kusin Emma. Pontus fortsatte för fullt med golvet och jag, ja jag var och tränade!


Äntligen kände jag mig pigg så jag vågade testa att träna igen efter en veckas uppehåll. Det kändes tungt och jag var rätt seg men lyckades få ihop ett bra pass ändå.

Det var så varmt så jag passade på att lägga mig i solstolen en stund ute i trädgården.


Det var jättevarmt så efter knappt en halvtimme gick jag in igen. Solen är himla stark så det gäller verkligen och ta det lugnt.


Jag svidade sen om och hoppade i denna färgklick till klänning. Såklart matchade med de nya gula favorit skorna:-) 


Vi åkte till Krille och Sarah där vi blev bjudna på grillat. Massa god mat! Ville hade även snickrat ihop en egen slangbella/armborst/skjutapilmackapär som vi lekte med. Först tävlade vi om vem som kunde skjuta längst och sen sköt vi prick. Jag var rätt jämndålig på båda delarna.


Barnen hade även dansuppvisning ute i trädgården efter middagen så det var fullpott på den kvällen:-)

//Sofie


Inga kommentarer: