14 juli 2017

Hostat hela natten

Natten till idag var hemsk. Jag kunde inte somna för så fort jag la mig ner så kom hostan. Den ville verkligen inte ge med sig heller. Klockan var närmare 03 innan jag lyckades somna. Min tanke var att ringa vårdcentralen och be om nån hostmedicin. Jag har haft det så här till och från sen december och jag har testat varenda receptfria medicin men ingen har fungerat. Ja inte heller de jag fått utskrivna har fungerat men det finns säkert nån sort jag inte provat än.

Fast när jag vaknade i morse så hade det vänt. Kände mig  (återigen) piggare och hostade inte alls så mycket. Hoppas verkligen det vänt nu!

Ska dra mig bort till de andra nu som badar. Jag själv tog mig ett dopp förut med. Var tvungen att tvätta av mig kände jag. Blev lite piggare faktiskt☺

Hugo, jag och Pontus tog en liten sväng med Hugos lilla båt Karl-Erik igår. Riktigt skönt att lämna viloplatsen en stund☺



//Sofie

Inga kommentarer: