17 juli 2017

Ringa upp

Ringde precis till vårdcentralen och väntar på att de ska ringa upp igen. Igår när vi var och firade Emma åkte jag hem tidigare då jag inte alls kände mig pigg. Gör jag en sak så går all energi åt till det typ och sen måste jag vila för att orka göra något mer.

Hostan har annars var annars bättre inatt *peppar peppar* men jag måste kolla upp det, det har gått över en vecka (av min semester dessutom) nu.

Se vad vi hittar på annars idag. Alla är vakna här hemma utom Leah men ska snart väcka henne. Pontus gick upp tidigt och fortsatte med byggandet av förrådet. Det tar sin lilla tid att få det klart men det går ju framåt iallafall:-)

Ska ta och hoppa i lite kläder och ta en varv med dammsugaren och kika efter hur det står till nere i tvättstugan. Hoppas på att vi kan göra något roligt med idag. Det är ju trots allt semester:-)

//Sofie

Inga kommentarer: