28 oktober 2019

Havet & Poolen


Igår så tog vi oss en morgonpromenad ner till stranden och havet. En bättre start på dagen må jag säga! Så himla fint. 


Vattnet i havet är jätteskönt! Mer behagligt att bada där än i poolen tycker jag.


Minna är som en fisk som vägrar gå upp ur vattnet.


Alla badar för fullt! Det är riktigt varmt och svetten rinner så det är skönt att kunna bada och svalka sig när man vill.


Världens bästa Majken och jag hängde i barnpoolen ihop med Hugo. 


Det är ingen solstrand, men en helt okej badstrand. Det är dock tidvatten så viss tid på dygnet är det knappt något strand att bada från. 


Men igår eftermiddag så var vi där och tog oss ett bad! 


Sen blev det barhäng för att kolla in när Manchester United spelade. Jag drack en pina colada med en halv banan som dekoration.


Hugo körde på en fantadrink.


Packade med en favorit klänning jag köpt i Warszawa. Pontus tycker det ser ut som att det är en stor virkad duk på bröstet. Jag tycker den är fin.

//Sofie 

Inga kommentarer: