31 oktober 2019

Marknad, Bamse och tjejkväll


Igår efter frukosten så begav sig jag, mamma, Hugo och Erik till en grannstad för att gå på marknad! Det är ett roligt nöje tycker jag att göra när man är utomlands.

Marknaden var inte jättestor men det räckte för oss. Blev ett par fynd gjorda för min del.

Efter att vi gått igenom marknaden så besökte vi en närliggande galleria. Tanken var att få tag i något café eller liknande för att gå sätta oss en stund men det var lättare sagt än gjort. Blev två klänningar fyndade istället så helt lottlös gick jag inte där ifrån🙂


Det var skönt att komma tillbaka till hotellet och få slängs sig i poolen! Där var även Bamse på besök till Majkens stora glädje (?).


Så klart även en promenad längst med havet med tillhörande bad.


En eftermiddagsdrink i skuggan.


Hugo visar upp sitt fynd från marknaden. En fotbollströja såklart. Typ det enda Hugo går klädd i året runt.


Lite fotbollsspelande i skuggan blev det med. Även Majken hängde på och tyckte det var skoj och fånjaha bollen🙂


Minna passade på att få ansiktet dekorerat med en ansiktsmålning.


Fräna fröken med sin delefin i ansiktet.


På kvällen drog grabbdelen av gänget iväg för att kolla på fotboll på en sportbar. Jag, Leah, Minna, mamma, Frida och Majken var kvar och hade tjejkväll.

Leah och Minna shoppade varsin leksak. Sån här som man släpper i trappen och rullar ner av sig själva. Namn på leksak okänt för mig.


Så klar skulle även magen ha sitt söta så även godis inhandlades.

Jag och Leah gosade sen ner oss i vår säng och kollade på Play de Sol på svtplay. Helt perfekt avslut på en onsdag.

//Sofie 

Inga kommentarer: