31 december 2019

2019 sista dag är här!

Oj vad dagarna går fort! Jag glömde helt av att kika in här igår. Både igår och i förrgår var jag inne i Linköping fast av två olika anledningar.

I förrgår var jag där och handlade ett par saker inför nyår. Så skönt att komma iväg hel ensam en sväng. Vi umgås ju rätt intensivt hela familjen nu under ledigheten så då behöver vi dela upp oss lite.

Hugo och jag var inne i Linköping igår tillsammans med pappa och Erik för att kolla på hockey. Linköping möte Örebro och som väntat så blev det återigen en förlust. Den här jäkla hockeysäsongen kan ju gå och ta sig någonstans. Hockey som brukar vara så kul känns bara deprimerande just nu. Vilken usel säsong det varit hittills!


Innan matchen var vi lite glada och hoppfulla iallafall:-)

Ska se om jag kan få till någon form av årssammanfattning också! Tycker sånt är kul så här på årets slutspurt. Det blir ju inte bara nytt år utan ett helt nytt decennium! Helt galet. Helt galet svårt att få till rätt stavning på decennium också. Var tvungen och googla. Så bra är jag på stavning. Två n ska det vara. Som sagt, varje dag lär man sig något nytt. Mitt motto.

//Sofie 

Inga kommentarer: