23 december 2019

Räksmörgås till uppesittarkvällen

Det var rätt skönt att gå upp i morse när övriga familjen fortfarande låg och sov. Så lugnt och skönt!

Väldigt lugnt på jobbet med. Vi var bara några stycken som jobbade idag. Fast set drog igång rätt bra sen så jag fick bekänna färg innan jag mef kunde stämola ut och ta julledigt.

När jag kom hem sen hade resten av faniljen städat hela huset. Det skulle jag mer än gärna vänja mig vid att komma hem till!

Käkade lunch och sen kom Sarah för att hämta Emma. Precis när de åkt så kom Sandra, Linus och Leons och hälsade på. Barnen härjade högljutt och vi vuxna fick prata av oss.

Skjutsade sen hem Sandra och grabbarna till svärföräldrarna.

Kom hem till min kock som stått och gjort sååå goda räkmackor!


Vad han kan min Pontus!

Nu taggar vi för uppesittarkväll här hemma. Bingolotterna är köpta men jag lär välnsomna ifrån det innan det är slut. Det brukar bli så.

//Sofie


Inga kommentarer: