20 juni 2020

Dagen före midsommarafton

Jag körde halvdag i torsdags. Väldigt skönt men lugnt. När jag kom till jobbet var vi endast två stycken där. Typ alla hade tagit ledigt den dagen. Det hade varit skönt det med, men att sluta efter lunch är inte fy skam det heller.

Jag hämtade upp Hugo och Leah när jag slutat och drog iväg då jag hade tid hos frissan. Kidsen hänge med Elin och Minna under tiden jag var där.


Jag har haft beslutsångest inför frisörbesöket men jag valde till sist att ta ur hairtalken och lägga i lite mer färg i håret för att fräscha till det. Jag har ju kvar hairtalken och kan sätta i det igen sen. Men över sommaren får håret vila. Blev faktiskt nöjd även om det kändes tomt.

När vi kom hem sen drog Pontus och jag iväg för att shoppa inför den stundande midsommarafton med helg.

Det var svettigt värre, men vi lyckades få med att hem!

Slängde ihop middag och sen drog vi och tog ett svalkande kvällsbad.


Eller ja, jag doppade fötterna iallafall🙂



Underbart kvällsväder!

//Sofie 

Inga kommentarer: