26 juni 2020

Nedräkning

Snart semester! Nedräkningen tickar neråt för fullt.

Och vilken värme vi har. Igår var det så varmt att jag till och med kände svetten rinna från öronen. Så fräsch man känner sig då.

Började dagen med träning på gymmet innan jag for till jobbet. Skönt att träna innan det hinner bli supervarmt.

Jag och kidsen drog och badade direkt när vi kom hem sen på eftermiddagen. 



Underbart skönt!

Sen blev det lite käk innan Pontus och jag for iväg för att handla mat och besöka Ö & B för att bunkra upp med lite bra och ha saker.

Klockan var nästan 20 innan vi var hemma igen. Jag var så varm att jag ställde mig i duschen och duschade iskallt vatten för att bli människa igen. Det är inte ofta jag duschar kallt men såna här varma dagar kräver det till och med för mig.

//Sofie 

Inga kommentarer: