24 juni 2020

Kvällsbad & Minigolf

Jag hade fullt upp efter jobbet igår med att hämta Ebbe hos mamma och pappa, Hugo på sommarfotbollsskolan och Leah som var hos Erik och Frida.


Den här söthönan satt och lekte så glatt i sandlådan när jag kom. Det är Hugo och Leahs gamla sandlåda som hon (och syrrorna) fått ärva.


Så söt så man skulle ju kunna äta upp 'na🙂 Systrarna låg och sov så dem får jag gosa med en annan gång.


Pontus åkte iväg och tränade fotboll på kvällen så då passade barnen och jag på att ta en badutflykt!


Jag blev väldigt förvånad över hur varmt det ändå var i vattnet. Jag var i och badade jag med utan några som helst problem.


Efter bad blev det säsongspremiär för minigolf!


Självklart var det jag som vann. Rena utklassningen skulle jag säga mohaha!

Nästa gång är det väl barnen som spöar mig så det gäller ju att suga ordentligt på segerkaramellen.


Efter minigolfen så tog och köpte oss varsin glass och åt i kvällssolen. En sån himla fin kväll det var igår. 

Såna man får spara i minnet och ta fram i mörka 
november sen.

//Sofie 

Inga kommentarer: