01 september 2008

5310 gram (höll visst på att skriva kg haha)

Så mycket väger Hugo nu mer, vi var på bvc idag och vägde honom:P Annars så har jag varit i Boxholm och hälsat på lite idag.. Mamma började dock jobba vid 12 så vi blev inte kvar där så länge. Efter att ha haft en gnällig son hela dagen lång så blev jag såå glad när han till slut lyckades somna i bilen på väg till bvc, men vad händer då? Jo alarmet som de drar igång varje måndag den förste i månaden börjar låta och väcker såklart Hugo. Så sen dess har han inte varit tyst mycket. Hoppas det tyder på att han kommer sova gott inatt i stället men man kan ju aldrig vara på den säkra sidan när det gäller honom:P Han sover verkligen inte mycket våran grabb..varför kunde inte vi fått en sovande bebis?;) haha ja livet ska ju inte vara för lätt:) Har förövrigt 7000 steg kvar att gå idag..har bara gått 13200 steg hittills och jag har som mål att ha promenerat minst 20.000 per dag. Fast med undantag på helger då det räcker med 10.000 eller mer, haha det är ju helg menar jag:) Men vi ska snart ut på våran kvällspromenad Pontus, jag, Hugo och Poker, så då blir det nog ett par steg till.

Inga kommentarer: