08 september 2008

Varför gick jag ens upp?

- Idag fick jag min tredje parkeringsböter på 400kr och jag har bara haft körkort i ett år:S Jävla fitt vakter!! (Var bara tvungen att få det ur mig)
- Hugo har kräkts, kräkts, kräkts och just det han har kräkts.
- Och inte bara kräkts utan även lyckats pricka vår nya fina soffa inte bara en utan två gånger.
- Hugo har även bajsat, bajsat och bajsat...
- Poker har också bajsat, mitt på storgatan och matte hade redan plockat upp hundskit efter honom så det fanns ingen bajspåse kvar att använda. PINSAMT! Fick ta en lindexpåse och plocka upp det med..
- Poker drog omkull mig ute på parkeringen så nu har jag skitont i ena axeln

Ahh och än är ju inte dagen slut..:P

För att liva upp inlägget lite, här kommer en bild på Hugo i små hörselskydd:)

1 kommentar:

Hannah sa...

Så söt! =)

Och ja, det har varit väldigt tomt sedan Sami försvann. Han får gärna komma tillbaka :)

Vi får väl försöka gå på någon match tillsammans den här säsongen, var ju ett tag sen vi var på hockey ihop, och ingen annan förstår våra skämt :P