15 september 2008

I telefon

Jag sitter i telefon med Jackie nu..haha svårt och prata samtidigt som man skriver men man är väl kvinna:) Kom just innanför dörren, Hugo och jag har varit på bvc så nu har han blivit vägd och mätt igen:P 5800 gram och 57 centimeter lång är han nu, stora killen ju:-) Just nu ligger han i vagnen och sover..får väl se hur länge han vill göra det innan han börjar gnälla. Har även hunnit städa och gno rent i lägenheten så nu känns det så fräscht och fint igen:)

Och nu är hockeysäsongen invigd, Poker har på sig sin vackra mycket klädsamma scarf idag han är såå snygg:-) Fick faktiskt två komplimanger idag när vi var ute och gick, inte dåligt för att bo i en stad där alla är HV71 fans. Kanske att folk börjar få lite vett innanför skallbenet även här:P

2 kommentarer:

Anonym sa...

en mycket snygg scarf han har på sig poker ;)

om karln din glömde och säga till, så ringde jag idag och anmälde mig till dopet. Självklart kommer jag =D

Kramar!

Hannah sa...

Mycket fint =)