28 september 2008

Ved och muffins

Ja matchen igår hade ju inget vidare slut precis..efter att LHC lyckades komma ikapp när de låg under med 1-3 så blev ändå slutresultatet 4-5 till Timrå.. surt värre men men det är bara att ta nya tag:P Idag så har jag bakat, jajamänsan världens goaste muffins:) Krille och Pontus åt dock upp nästan alla själva..hmm:) Annars så har det inte hänt så jättemycket idag..har hjälp Krille med all hans ved, det var verkligen massa ved ett helt lastbilsflak för att vara exakt:) Hjälp vad jag har burit, så jäklans stark jag är i mina armar nu haha. Och några steg blev det ju också såklart.. Vi gick ju även på en låång sväng hela familjen förut idag, 11.000 steg lång promenad blev det:P


Så här trevligt hade Jag, Pontus, Krille, Sandra och Hugo det igår kväll:)
Nedanför är mina goda hallonmuffins som jag bakade idag.

1 kommentar:

Hannah sa...

Tyvärr fick Kenneth rätt. När vi var i Rimforsa i lördags sa han "ikväll kommer första förlusten".