04 september 2008

Utvilad

Herregud vad Hugo har börjat sova bra på nätterna!! I natt sov han från klockan halv nio i går kväll till halv sex nu på morgonen:) Ååh vad mamma tycker om sin prins när han är såå duktig och sover på nätterna:P

Elin ska snart komma förbi en sväng och hämta både Hugo och Poker. De ska få vara i Boxholm i dag så att jag kan få vila upp mig. Hade jättehög feber igår kväll och jag har fortfarande ont i bröstet. Så mamma och Elin ska vara hund och barnvakt idag, så snällt av dem:) Men tror ni inte vagnen har gått sönder! Så jäkla jobbigt...Det är en liten jäkla sak som gått sönder men tyvärr så har denna lilla skitsak en väldigt viktig funktion, den håller nämligen ihop hela vagnen typ. Men Pontus ska försöka få tag i den skruv som fattas i dag efter jobbet så vi får det fixat. Hur ska vi kunna klara oss utan vagn? det gör vi inte... Hugo som somnar så bra i sin när man är ute och går, nej den måste bara fixas:-) Nu ska jag försöka få i mig något ätbart.

Hej och hå ett tu två:)

Inga kommentarer: