06 september 2008

Ser i dimma

Mina linser cp:ar sig lite så jag ser typ ingenting nu...haha så ni får ursäkta om det blir några stavfel:P Idag så har Sandra och jag gjort jättefina inbjudningskort till dopet. Japp nu blir det dop för hela slanten haha. Den 8 november har vi bokat tid i kyrkan så då ska Hugo få vatten stänkt i huvudet av prästen:) Vi har gjort jättefina egna inbjudnings kort, dock är de inte helt klara än men när de är det ska jag ta en bild och visa här hur jäkla snygga de blev:-) Jenny har även varit på besök idag. Hon har ju inte träffat Hugo innan och när hon hälsade på honom för första gången så spyde han rätt ut haha, trevligt första möte. Sen blev det lite körigt när Jenny skulle med tåget hem för vi missade det fast det var tre minuter kvar innan tåget skulle avgå...så jäkla surt. Men snäll svägerska som jag har så fick jag låna Sandras bil in till Mjölby och skjutsa Jenny in dit så hon slapp vänta i två timmar på nästa tåg in till Norrköping. Efter att ha lämnat av henne så åkte jag till Krille där Pontus, Hugo, Poker, Sandra, Robin och Lollo också var så vi åt pizza ihop, smaskigt värre. Sara Krilles nya tjeja var ju där också, henne får jag ju inte glömma. En riktigt trevlig tjej så jag hoppas de kommer hålla ihop:)

Så nu är vi precis hemkommna därifrån och egentligen borde jag slänga mig i sängen och försöka sova lite innan Hugo vaknar. Han har sovit rätt mycket nu på eftermiddagen/kvällen så han lär säkerligen vakna massa i natt... så det gäller ju att ladda batterierna:-)


En liten bild på Pontus som håller i Hugo då han åker båt för första gången i sitt liv (ja Hugo alltså:P).

Inga kommentarer: