03 september 2008

Om det ändå hade varit silikon i tutten!!

Denna dag har jag haft feber och såå jäkla ont i vänstra tutten!! Den är uppsvullen och röd å det gör skitont. Mjölkstockning trodde jag men på vårdcentralen tyckte de jag skulle avvakta till i morgon för att se om det blivit värre eller om det gott tillbaka. Det roliga är att den ena tutten ser ut som den är full med silikon eller något:) Hade gärna tagit ett bild på det och lagt ut så ni kan få se hur roligt det ser ut, men sen tänkte jag nja:) haha.

Snäll syster som jag har så har hon hållt mig sällskap samt passat Hugo lite åt mig så jag kunnat få vila upp mig. Skit bara att jag skulle bli sjuk idag då jag hade både aerobic och familjekällan inplanerat i kalendern. Fan just det jag måste ringa och avboka aerobicen... inget kul att behöva betala för den om jag inte har fått träna:P Nu ska jag vara lite social med Elin och Hugo..ja och Poker såklart. Hoppas mion älskade pojkvän vill komma hem snart också så jag får pussa lite på honom:)

Ciao Amigos!!!!!

Jag vet ju inte men jag tror hon kan ha silikon i sina tuttar:)

Inga kommentarer: