04 september 2016

Något sensationellt har hänt!

Jag har slagit i tån! Eller det är inte det som är det sensationella utan det är att jag slog i den så sjukt hårt att Pontus kunde röra min fot och lägga om tån utan att jag fick panik och började sparka honom. Då kanske ni förstår hur ont jag hade och hur hemsk min tånagel ser ut där under förbanden.

Jag är så kittlig och särskilt om fötterna. Jag får obehagliga rysningar bara jag ser någon vidröra någon annan persons fötter. På den nivån är det. Poker kan börja slicka på Pontus fötter och det är inte Pontus som säger till honom att sluta utan det är jag. Jag mår så dåligt av det då det känns som det är mina fötter han slickar på så att det kittlas. Normal jag är va?☺

Men nu smärtar det bara i tån. Sån där dunkande känsla som aldrig vill sluta och då är det en timme sen snart jag slog i tån.

Sån bagatell grej som att gå in i en tvättkorg kan göra så förbaskat ont är ju helt sjukt!

//Sofie


Inga kommentarer: