29 september 2016

Snart helg!

Så skönt att det är fredag imorgon! Helgen är nära☺

Idag har jag varit på utbildning på förmiddagen och efter lunchen var jag på en förskola. Känner mig väldigt trött i huvudet efter en intensiv dag.

Kom hem och tog med mig Leah och åkte och gjorde några ärenden på stan. Hämtade ut paket från H&M med kläder till barnen bland annat. Leah överlycklig medan Hugo var sur över att behöva prova kläderna för att se om de passade.

Hade även velat träna men imorgon åker barnen iväg med farmor och farfar över helgen så kände att jag ville umgås med dem innan de åker iväg.

Blåser storm ute ikväll! Förvånad att vi fortfarande har ström. Förvånad med glad. Imorgon väntar först jobb innan jag ska åka och kolla upp mitt öga. Det är ju fortfarande inte bra. Är så rädd att de ska säga att en till operation behövs. Vill inte det men samtidigt vill jag ju kunna se ordentligt. Får väl se (hoho) vad ögonläkaren säger imorgon om det.

Nu ska jag vara social med min man innan jag somnar.

//Sofie


Inga kommentarer: