25 september 2016

Sovmorgon

Härlig morgon! Solen lyser och barnen är glada☺ en av dem i alla fall, den andre har tagit längre sovmorgon idag.

Precis ätit frukost och hade tänkt åka och träna men får vänta en stund innan jag ger mig på det. Jag har svårt att kunna träna tätt inpå att jag ätit. Får ta mig iväg om ett par timmar då har jag hunnit smälta maten. 

Igår hade vi en riktigt hemma lördag. Först hämtade vi barnen som sovit hos farmor och farfar. Vädret var så fint igår med så vi funderade på att åka ut en sista gång på sjön men Pontus sabbade de planerna då han hade fotbollsmatch på eftermiddagen.

Så det blev en kväll med grillning hemma hos Emma och Per med barn. Riktigt trevligt det med☺ Klockan hann bli mycket innan vi var hemma igen. Så som det ska vara.

Nu ska jag ladda för gymmet och sen i eftermiddag blir det hockeypremiär för säsongen inne i Saabarena. Ska bli skoj!

//Sofie


Inga kommentarer: