01 september 2016

Tröttmössa på

Jaha samma upplägg när jag skriver här nu som innan i veckan. Är skittrött. Har varit fullt ös varenda dag/kväll den här veckan. Längtar tills imorgon halv fem när jag slutar. Har en helg framför oss med inte allt för mycket inplanerat. Ska bli så skönt!

Varit en intensiv dag på jobbet och direkt efter jag slutat var jag och möte upp mitt gamla jobbgäng. Vi hade det trevligt värre, jätteskoj och ses igen! Åt god mat och tjötade bort några timmar. Det var inte bara att jag slutade utan nu har hela jobbgruppen splittrats upp då avdelningen vi var på lagts ner. Sorgligt värre! Vi var en så bra arbetsgrupp och en så bra avdelning. Lärde mig mycket under den tiden. Erfarenheterna därifrån är många.

Men nu är jag så trött så trött. Klockan är bara kvart i nio men jag är redo att sova. Ska som sagt bli så skönt med helg nu. Och efter helgen är det bara en arbetsdag kvar innan vi drar till varmare ställe. Vi har nedräkning här hemma☺

//Sofie


Inga kommentarer: