22 mars 2024

En torsdag i mars

 Ja torsdagen var väl inte så annorlunda än de andra dagarna den här veckan. Ska jag ens skriva att ryggen fortfarande är värkande och helt kass? Eller det kanske bara är tjatigt. Men och andra sidan rätt bra utfyllnad för att skriva om något. 


Igår efter jobbet var jag helt slut. Surprise! Så jag gjorde inte ett skit mer den här dagen. Pontus var också supertrött efter sin dag så kvällen bjöd på hamburgare från Sibylla framför vänneravsnittet där Monica och Chandler gifter sig. 



Blev sen sådär illamående igen. Har haft illamående som kommit och gått enda sedan kiropraktorbesöket tidigare i veckan. Fick knappt i mig maten. 


Blev en tidig sänggång då jag som sagt inte kände mig pigg någonstans. 


Blev lite piggare av att senaste numret av Pondus kommit så hade något kul att läsa innan jag somnade.


Imorgon är det fredag. Äntligen. 





//Sofie 

Inga kommentarer: