21 mars 2024

Tisdagen & Onsdagen

Slår ihop dessa dagar då jag inte riktigt vet vad jag ska skriva mer än att jag har ont i min rygg. Det börjar verkligen ta psykiskt att gå omkring och met eller mindre ha ont hela tiden och framförallt att ingenting hjälper. 


Varit hos sjukgymnast, läkare, kiropraktor och ändå har jag fortfarande lika ont. Vet att kiropraktorn sa att det skulle krävas fler behandlingar men det är ändå jobbigt att inte märka någon som helst skillnad. Över fem veckor har jag gått med skiten nu. 


Haft så ont när jag kommit hem om kvällarna att jag bara hoppat ur kläderna, tagit en varm dusch och sen på med myskläder och en varm vetekudde om ryggen. Inte ens tabellerna med morfin gör någon skillnad längre. Märker ingen skillnad alls förutom att jag blir paj i magen. 


Nej, livet är inte alls något kul just nu. Tar en dag i taget och hoppas det ska bli bättre någon gång snart.



//Sofie

Inga kommentarer: