19 januari 2017

Ännu en dag i sjukstugan

Fast idag har jag mått bättre. Jag är ju inte bra men har i alla fall känt mig lite piggare. Fast nån envis skit är det som håller sig kvar. Jag är ju så trött! Sov ett pass på förmiddagen och sen en tvåtimmars lur på eftermiddagen. Nu är det kväll och jag skulle kunna somna för natten. Trött och sliten är jag men ändå något bättre, för att sammanfatta det hela☺

Var och gick kisserunda med Ebbe och stannade förbi hos Emma som också var hemma. Blev bjuden på lunch där vilket var både väldigt trevligt och gott. Piggade upp den här tisdagen.

Ebbe är så himla tydlig här hemma. Han vill vara med oss överallt. När vi duschar kan vi inte ha honom inne i badrummet för han tränger sig verkligen in i duschen.

När jag går på toa ska han bara vara med. Sittandes så här och stirrar ut en. Att ha valp är som att ha en bebis på flera sätt. När barnen var små var de med mig in på toan precis som Ebbe sitter och ska vara med nu. Härligt, inte ens på skethuset får man bara i fred☺

//Sofie


Inga kommentarer: