30 januari 2017

Jag vill träna!



Jag har sån träningsabstinens nu så jag vet inte vad. Jag har inte tränat på snart 3 veckor. Det är någon form av rekord, vet inte när jag haft ett sånt långt uppehåll sist. Men jag har lovat att inte dra igång för tidigt utan låta kroppen verkligen bli frisk först. Fast det verkar ju inte hända.. Är så otroligt trött på det här nu. Det gick bra och jobba idag men jag har ju inga krafter över. Är helt slut och skulle kunna gå och sova för natten och klockan är inte ens sju på kvällen. 

Bara och bita ihop och hoppas att det vänder snart. Hörseln är väl det jag saknar mest. Så frustrerande och höra så illa speciellt när man är i barngrupp med hög ljudnivå. Då blir som att jag inte hör något istället. 

Se om jag kanske ändå provar och kör ett litet enklare pass på gymmet i veckan. Kan ju inte bli värre känns det som.

Nu ska jag skriva klart en annan grej, sen äta och sen sova. Imorgon är det jobb igen. Det är kul att vara igång och jobba men hade ju varit ännu roligare om jag hade känt mig helt pigg. 

//Sofie 

Inga kommentarer: