18 januari 2017

Godaste lunchen är de godaste resterna

Igår lagade Pontus så god middag! Stuvadpotatis med isterband och broccoli. Det bästa var att det fanns rester kvar som jag kunde äta till lunch idag. Det är sånt litet i vardagen som ljusare upp det☺

Annars är det samma tråkiga status här hemma. Allmänt dålig och jag hör fortfarande inget så ringde vårdcentralen så fick en tid dit idag. Varit så säker på att det var vaxproppar som låg bakom att jag helt plötsligt inget hör men så det var det inte. Tyvärr. Vätska är det som är orsaken pga min eviga förkylning. Kan dröja länge innan det försvinner. Jag som hade hoppats på att bara få örat spolat och sen höra igen.

Fick tips om nässpray och en allergi (?) medicin som jag ska prova som förhoppningsvis ska göra verkan. Är så trött på det här nu. Ringde och pratade med chefen förut och sa att jag blir hemma resten av veckan med vilken hon förstådd.

Hoppas jag är på benen snart igen. Fick meddelande om att jag fått reservplatser både på ett trx pass och spinning...surt att behöva tacka nej. Saknar träningen men får ta tag i det sen.

//Sofie


Inga kommentarer: