23 januari 2017

Status: oförändrad...

Trodde jag var bättre igår men när vi kom hem igen var jag helt finito i kroppen. Jag åt kvällsmat och gick sen direkt och la mig. Somnade som en stock på en gång och sov hela natten och känner mig ändå inte utvilad.

Näsan rinner värre än någonsin och hostan hänger i den med. Örat gör ont till och från. Det värker som att det trycker på där inne i örat. Men framförallt så hör jag ju inget på örat! Sen blir jag ju helt slut så fort jag gör något. Tycker det känns som jag orkar men efteråt är jag helt tom på energi.

Blir ännu en hemmadag tyvärr. Jag som var taggade för att börja jobba igen. Har ringt vårdcentralen (igen) så väntar på att de ska ringa upp. Nu är jag så trött på det här så ni anar inte. Håller tummarna för att det ska vända nu.

//Sofie


Inga kommentarer: