25 januari 2017

Mår allt lite bättre



Idag känner jag mig piggare! Igår var också en bättre dag, tror allt att den där nya hostmedicinen börjar göra verkan. Så himla skönt!

Äntligen få känna att jag har lite ork i kroppen. Lyckades småstäda av lite här hemma igår till och med och idag blev berget med tvätten vikt.

Ebbe fick en ben att gnaga på förut och han har inte släppt det en sekund. Knappt han ville gå ifrån det när vi skulle ut på kisserunda förut. Det där benet blev en succé verkligen. Han är rätt gnagig (är det ens ett ord?) av sig så han behöver nåt med lite motstånd att tugga på.

Ska orka mig iväg en sväng till stan snart för att göra en grej. Bokade in det sen tidigare och känner mig så pass pigger att jag nog ska orka. Har ju varit så att jag orkat göra saker men sen blivit helt sketslut efteråt. Se om jag blir det nu med.

//Sofie 

Inga kommentarer: