21 november 2018

En morgondusch

Så segt det är att duscha! Skönt att duscha men sen allt som kommer efter. Torka sig, smörja in kroppen, ansiktet, torka håret, fixa i ordning håret, sminka sig... Så många moment som känns så tidskrävande och extra tråkiga just nu. Och den här årstiden är jag tvungen att vara noga med att smörja in mig ordentligt i både ansikte och på kroppen annars är jag torrare än ett slippapper i huden.


Gick upp extra tidigt för att hinna med och duscha nu på morgonen då  mitt hår var så flöttigt och i stort behov av lite omvårdnad.

Igår efter jobbet så gick det i ett med innebandyträning, mathandling, pakethämtning, tankning av bil, matlagning och allt annat sånt där kul.

Hade velat tränat igår men det gick inte ihop sig i schemat. Det gör det nog tyvärr inte ikväll heller då Pontus och Leah har sina tennisträningar. Torsdag kanske? Får satsa på torsdag.

Nu ska jag satsa på att bli helt klar här så jag kan dra till jobbet. Det ni:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: