14 november 2018

Hej onsdag!

Redan onsdag, den här veckan rullar på så man knappt hinner med.

Hade dåligt med Internet igår igen (förvånad, någon?) men jag tror det varit något större fel de här dagarna då jag hört fler kunder det har strulat för så hoppas att det löser sig snart.

Idag känns det lite konstigt. Jag ska inte åka och jobba på förskolan utan till ett annat ställe. Det jag tycker är mest spännande och förväntansfullt med det här är att jag verkligen hoppas på en förändring åt det bättre hållet för mina bihålor. Ger inte det här något resultat av förbättring vet jag inte vad jag ska ta mig till att göra liksom... Men det är att måla fan på väggen redan innan kanske:-)

Hoppas att det ska gå bra! Får ju jobba med bästa Emelie igen. Våra jobbvägar har korsats många gånger innan så även nu:-)

Se om vi har något Internet ikväll så jag kan skriva mer då.

Nu måste jag ta och sätta fart här hemma.

//Sofie 

Inga kommentarer: