25 maj 2022

Rubrik till ett måndagsinlägg



Hello monday! Mina favorit måndagar är noh måndagar som dessa. När jag vet att det endast är tte jobbdagar framför mig innan långhelg väntar. Blir lite mer pepp av den tanken. 

Det blev en lång dag på jobbet då det var mycket att göra. Var helt slut när jag kom hem sen. Orkade ingenting... känner mig så trött och sliten. Vill ha semester nu och fram till sista september, går det att ordna? 

Dessa godingar köpte jag på Sellpy för 30 riksdaler i höstas. Hade glömt bort dem så blev så himla glad när jag hittade dem i gömmorna. Så fina och väldigt sköna! Så roligt så här års när man kan börja använda alla sommarskor igen. 


Jag och Leah var själva hemma på kvällen då Pontus och Hugo var iväg på sina träningar. Vad vi gjorde? Åt middagen framför tv:n med piggelin till efterätt medan vi kollade på massa avsnitt av Trevlig Helg på Svtplay. Älskar Johanna Nordström! Kan vara det roligaste vi har just nu i Sverige. Älskar även Edvin Törnblom! Jag började lyssna på deras första podd de hade för flera år sen och sen dess har jag älskat dem. Så roliga! Skratta bör man annars dör man. Eller nåt sånt. Märks det att jag skriver det här liggandes i sängen redo för att sova?


//Sofie 

Inga kommentarer: