Den här torsdagen så satte jag mig på cykeln och trampade som uppvärmning och jag kände inte av ryggen någonting! Ingenting alls, helt sjukt! Sen besöket i Stockholm har jag sakta men säkert blivit bättre och bättre. Jag känner att jag inte borde skriva något om det för då har jag väl får jag väl ett nytt ryggskott snart eller någon annan skit. Men lyckan att känna sig bättre och inte ha ont gör en så glad och lycklig ända in i själen.
Jag har verkligen sån respekt för människor som lever med kronisk värk. Hjältar är de hela bunten.
Mötes av en Bosse som klippt håret kort! Försökte fånga honom på bild men det var lättare sagt än gjort. Fick ta Hugo till hjälp som fångade in honom i nån sekund i alla fall.
Så himla varmt det är! Inget emot det egentligen men man kan ju inte jobba i den här värmen. Hjärnan slutar ju fungera efter lunchtid. Tvingade ut mina kollegor i skuggan på lunchen. I skuggan är det skönt men sätter man sig i solen rinner svetten för glatta livet.
Efter jobbet åkte vi för att fira mor som fyllde år denna dag!
Det var ett trevlig kalas så här en kväll mitt i veckan. Det är ju det här som är så underbart med sommaren. Sommaren är inte bara semestern det är så mycket mer för man lever upp och kan göra roliga och trevliga saker även om man jobbar. På vintern är det mörkt, kallt och man tar sig inte för att göra saker på samma sätt men på sommar blommar allt upp.
Hem och tagga till för Sverige - Japan matchen. Eller? 01.00 är en helt värdelös tid när man jobbar. Då kvittar det att det är sommar faktiskt. Jag gick och la mig för att hinna sova innan matchen drog igång. Tror ni jag lyckades med min plan?
//Sofie












.jpg)










Inga kommentarer:
Skicka en kommentar