På mitt gym kan man låna handdukar och efter man tränat finns det en tvättkorg att lägga dessa handdukar i. Blir alltid så fundersam på att så många inte lägger handdukarna i tvättkorgen utan hänger dem på kanten. Varför gör man så? Det är alltid så. Eller är folk så dåliga på att pricka korgen? Kanske det.
Efter jobbet så satte jag mig vid datorn för att blogga ikapp här. Det har typ tagit hela kvällen. Våra gäster har åkt vidare så det är lite tomt här hemma. Förhoppningsvis ska vi ta oss över till Åland några dagar i vecka 30. Hoppas att vi kommer iväg, vore så kul att åka dit igen.
//Sofie





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar