23 juni 2026

Måndagens fula lillasyster

På mitt gym kan man låna handdukar och efter man tränat finns det en tvättkorg att lägga dessa handdukar i. Blir alltid så fundersam på att så många inte lägger handdukarna i tvättkorgen utan hänger dem på kanten. Varför gör man så? Det är alltid så. Eller är folk så dåliga på att pricka korgen? Kanske det. 


Jag och Sandra kom tillbaka rätt sent från vår promenad kvällen innan så var osäker på om jag skulle orka upp och träna den här morgonen. Ställde alarmet senare än vanligt men så vaknade jag ändå av Pontus väckarklocka så tog mig hit som jag brukar. 


Tog mig en promenad i det fina vädret på lunchen. Hade inte dem bästa promenadskorna men i min värld är alla skor som inte har klack funktionella skor. 


Så himla fint ute! 


Men så varmt, svetten rann på ryggen i slutet. Fräsch jag kände mig. 

Efter jobbet så satte jag mig vid datorn för att blogga ikapp här. Det har typ tagit hela kvällen. Våra gäster har åkt vidare så det är lite tomt här hemma. Förhoppningsvis ska vi ta oss över till Åland några dagar i vecka 30. Hoppas att vi kommer iväg, vore så kul att åka dit igen. 




//Sofie

Inga kommentarer: