17 december 2008

14.00 bussen

Sitter hemma i Boxholm nu...usch var så uttråkad hemma så vi tog och körde in hit. Ska ju egentligen hit imorgon på babysim men jag får se hur det blir med det, Hugo är fortfarande lite förskyld och jag vill ju inte att han ska bli sämre nu till hans första jul och allt:-) Vi ska snart gå och möta Elin och Erik som kommer med den klassiska "2 bussen" haha. Hannah och jag var alltid överlyckliga om vi slutade så vi hann med den bussen hem på gymnasiet, kom ju hem jättetidigt då ju:)

Igår så var Hugo och jag en sväng hos Tina tillsammans med Emme. Satt och fikade och snackade strunt...Usch vad december månad är en onyttig månad! Hela tiden så är det ju något som innefattar onyttigheter, undra hur många procent mer än vanligt som vi svenskar fikar under denna månad? hmm.. Skulle ju köpt mig det där förbannade gymkortet men det krisade sig med julklappspengar så det får vänta, som vanligt. Får väl skylla mig själv att jag inte köpte det direkt...Får verkligen ta tag i allt efter jul och nyår känner jag. Lite lättare för då har man ju sommaren att se fram emot:) Tänk när det börjar gå mot ljusare tider, åhh vad jag längtar!!! Min julstämning har helt försvunnit idag, får hoppas att den infinner sig snart igen. Tänk att det bara är en vacka kvar till julafton!! Tror aldrig att jag tyckte december månad gått så fort som i år. Nupp nu måste jag dra mig från datorn till bussen och möta upp mina söta syskon:-)

See you later!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Blöjrabatt tävling på min blogg=)