01 december 2008

Mjölby

Idag har Hugo och jag varit på BVC.. Nu mer väger han 7777 gram och är 65 cm lång, en stor och stadig kille är han:-) Sen så var jag och Emme i Mjölby en sväng. Poker fick vara hos mamma i Boxholm under tiden så han slapp vara själv hemma så länge..Pontus jobbade över idag också och då är det skönt att veta att han har sällskap. Efter att ha varit i Mjölby så åkte vi först till Emmes föräldrar där Hugo blev såå hungrig så jag passade på att mata honom där. Hennes föräldrar busade också en massa med honom, jag trodde han skulle dö av skratt så som han garvade. Sen åkte vi hem till mina föräldrar en sväng för att hämta Poker och att mamma skulle få hälsa på Hugo lite. Nu mer är det en dödssynd att komma hem dit utan Hugo haha:P

Nu sitter jag och har precis ätit upp maten som jag fick med mig från mamma, tacogratäng med sallad. Smakade riktigt bra faktiskt var längesedan jag åt det...blir inte att jag lagar det här hemma för inget går upp emot mammas:) Pontus och jag ska göra en budget för huset nu, vad varje rum får kosta etc. Det kan behövas.

Over and out för denna gång:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oliwer vägde 7450g o va 65cm lång i torsdags=)

Anonym sa...

Oliwer va prematur, föddes 080707 (v 34+5) o va 47 lång o vägde 2735gram