29 december 2008

Så många kanaler och inget att se...

Finns verkligen inget att se på TV nu längre...herregud man bläddrar igenom ena kanalen efter den andra, vissa vet jag knappt om vad de är för några, men absolut inget att se!! Helt otroligt egentligen:P

Nu ska jag röja lite här, usch ser ut som ett bombnedslag...städar jag och det går en dag så är det samma sak igen, hundhår, spyhandukar, leksaker (både barn och hund) och en massa annat smått och gott som samlats överallt. Sen måste vi ut på promenad, har inte varit det än. Duktig vovve vi har som kan kallar sig så länge. Å nej nu ligger Hugo och bajsar här brevid mig, jag som precis byt blöja och kläder på honom. Man kan aldrig ha för lite att göra när man har en busunge samt en damphund som sällskap om dagarna haha:-)

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det där=) Hehe, det skulle kunna varit mina egna ord=) Ha en bra dag! kram