15 december 2008

Gud vad han sover!!

HUGO SOVER!!! kolla in klockan den är snart nio och han sover!!! Ni fattar inte hur chockad jag är...vår prins sover aldrig vid den här tiden, har aldrig gjort det tidigare. Pontus matade honom vid halvsex imorse och sen dess har han sovit. Plus att han inte vaknat en enda gång i natt för att få mat. Han börjar verkligen komma in i en bra dygnsrytm, det trodde jag aldrig skulle hända haha.

Denna dag blir lite stressig har jag en känsla av. Ska snart väcka min prins så han får i sig lite mat och därefter så måste vi ut på en ordentlig promenad. Jag har fått en tid hos läkaren i Eksjö igen för återbesök efter mamografin, så halvtre ska jag vara där. Poker och Hugo ska få vara ute hos farmor och farfar under tiden vilket känns så bra! Usch för att stressa där nere och Hugo som blir hungrig och Poker som vill ut på promenad efter att ha suttit i bilen...nae de får det nog bättre hos dem:) Sen så ska jag fort hem och då åker jag och Pontus till Linköping. P ska in till tandläkaren och vi måste handla de sista julklapparna när vi ändå är i stan, får nog bli en tur till IKANO det ligger ju bra till:) Så nu ska jag ta ett varv med dammsugaren och plocka undan lite och sen så drar det igång med allt.

Inga kommentarer: