26 september 2008

Hemmagjoda skorpor

Pontus mormor har bakat en massa skorpor till oss.."tyvärr" är de såå goda!! Så jag sitter ju bara och äter en massa skorpor hela tiden och hur nyttigt det nu är i längden...Annars har jag och mina pojkar, minus pontus då, varit ute på våran promenad. Den blev inte lika lång som vanligt men vi får gå en sväng igen sen istället:P

Jenny fyller 20 år idag, stort grattis:) Ska kanske in och hälsa på henne en sväng efter att Pontus slutat jobbet..Annars så händer inte så mycket idag. Ja just det om det är en massa som skickat sms och jag inte svarat beror det på att min mobil hade flippat ut helt i går. Jag tyckte att det hade gått flera dagar utan att jag fått ett ynka sms från någon.. så då upptäckte jag att mobilen hade hackat sig så jag fick ringa och krångla hos glocalnet innan det till slut funkade igen. Jag hatar verkligen när den moderna tekniken inte vill fungera..är helt handikappad när det inte vill sig och då blir jag bara irriterad på skiten. De gör ju inte saker med kvalité längre precis..ja menar köper man en mobil för 4000 kronor så pajar den ju bara det kommer ett liiiitet vatten stänk på den. Kanske är jag som är kräsen men jag tycker att min dyra nya mobil ska hålla för en sådan sak:P Jaja nu ska jag kolla till herr Gustafsson som ligger i vagnen och gnäller.

Ciao allihopa:-)

Inga kommentarer: