27 september 2008

Home sweet home

Sitter hemma i Boxholm nu..konstigt egentligen det där med vad man kallar hemma, hemma är ju både lägenheten i Tranås men hemma är ju även i Boxholm. Jag har ju alltid bott i Boxholm så såklart är ju det mitt hem även om jag har flyttat känns det som. Ja lite inveckat det där men ni fattar nog vad jag menar:P Har varit ute i Spiksborg idag och kollat på när Krille och Pontus lassat ved på lastbilen haha:) Ja, jag hade faktiskt Hugo i famnen så jag kunde inte hjälpa till..

Sen var vi hemma hos mina kära föräldrar och fikade lite vilket var trevlig, alla hundar var med både Lucas, Poker och Äzca bara Obelixen som fattades haha:). I eftermiddag/kväll så blir det premiär för mig, japp för då blir det att kolla på LHC för första gången denna säsong:) Go Cluben!! Pappa och jag är det som ska in och titta och det ska bli gööööör skoj som vi säger här i Östergötland hihi. Nej nu ska jag ta och göra något vettigt, eller kanske inte..haha jag får se vad jag hittar på. Ska nog sitta lite på nätet och kolla runt, var ett tag sedan jag gjorde det känns det som. Så det blir nog inget vettigt gjort ändå haha...

Inga kommentarer: