07 september 2008

I Boxholm

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa i Boxholm. Pontus och jag har inte fått sova mycket i natt då Hugo var vaken från 2 på natten till 12 mitt på dagen... Har ätit god soppa och paj här så vi är mätta och belåtna i alla fall. Pontus ska ut och träna rodd i kväll, vet inte om jag ska följa med eller inte. Har ingen lust att sitta själv med Hugo i lägenheten, är glad att få komma därifrån ibland..blir såå segt att gå hemma om vardagarna att man inte vill göra det på helgerna också. Alltid kul att ha något inplanerat under dagarna så man har något att göra:P Vi har ju varit hos BVC varje måndag sen han föddes men nu mer så ska vi bara på besök varannan vecka...är som när man gick hos mödravården fast istället för tättare besök så blir de nu mer utspridda:) Nu ska jag fortsätta kolla på Sally som mamma satt på TV:n nu..

Ciao på er alla!!

Inga kommentarer: