29 september 2008

Matdax

Ska snart ta och mata min lilla son:) Han ligger ute i vagnen och sover fortfarande sen promenaden..men vi ska snart åka till Emme och hälsa på så då kan det vara bra om han hunnit äta innan. Hugo har kommit in i en spyperiod tror jag:P Det är inte så kul när man är borta hos folk och han spyr ner både soffor och mattor hos dem ibland... asså det bara sprutar ut ur hans lilla mun, som en fontän haha.

Igår kväll så var vi hos Krille där Sara och han bjöd oss på mat, vilket smakade såå bra:) Vare sig Pontus eller jag hade ork att ställa oss och laga mat så det passade ju perfekt, annars hade det väl blivit pizza eller något annat onyttigt. Nu är det mindre än en vecka kvar så åker jag, mamma, svärmor och Sandra till Ullared!!! Ska bli så jäklans skojigt!! Vi åker tidigt på lördagmorgon och kommer hem söndag då vi har hyrt en stuga att övernatta i, så vi kan shoppa loss redigt när vi är där nere. Helgen efter så kommer Jennie och Erik ner på besök från falun, och på lördagen då så ska vi faktiskt partaja lite. Då är det typ nästan ett år sedan exakt som jag var ute och festade sist..Det blir en kombinerad avskedsfest för Jimmy (som åker till Thailand snart)/inflyttningsfest för Gunnar/suparfest för mig och Sandra:-) Haha vare sig Sandra eller jag har druckit på ett tag så det ska som sagt bli intressant.

Nae nu måste jag mata lillkillen och sen bege mig till Emme:P Tjingeling på er!!

Inga kommentarer: