14 september 2008

Söndagmorgon

Mitt immunförsvar har svikit mig igen... jag har blivit förskyld, igen. Fan såå segt det är!! Man har ju ingen ork i kroppen ju. Tur att jag har en snäll pojkvän som tagit nattpasset med Hugo, jag hade aldrig pallat det.

Nu har jag precis gjort kaffe till min kära pojkvän så vi ska nog snart äta frukost här. Gårdagen så var vi i Asby då de skulle dra upp alla sommaskepen. Hugo och jag var inte med och gjorde det, vi umgicks lite med farmor istället:P På kvällen så var vi och plockade upp Äzca hos Krille å vi har varit hundvakter över natten. Vi hjälpte också Gunnar att flytta lite saker, eller Pontus gjorde det jag höll ju Hugo:) Han ska nämligen flytta in i huset brevid oss så snart får man honom som granne. Oj nu gnäller Hugo ska ta och se vad den lilla herren vill för något:-)

Inga kommentarer: