27 december 2008

En sväng på stan

Har just kommit hem efter en runda på stan med Sandra. Vi trodde att affärerna skulle ha öppet till 16.00 en dag som denna men näpp, de stängde redan vid 14.00 de flesta affärerna...Pontus kom och plockade upp mig och Hugo på stan efter jobbet, han tyckte Hugo var fult klädd det tyckte inte jag:-) Nu ska jag fortsätta att lägga in lite bilder här, haha jag blev lite avbruten förut av en skrikig son..Jag tror han börjar få tänder för han kan bli jättegnällig och ingenting hjälper. Pontus står i köket nu och ska laga till lite tacos till oss, mumigt värre:-)

//Sofie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dåligt att de stängde så tidigt! Den där mätargrejen du har på sidan, den e lite luddig, det står att han e 3 månader överst, sen 4 månader?? Kramiz

Hannah sa...

Vad fin han blev =)

Anonym sa...

Det blir lugn middag med några vänner o deras son=) Ni då? kram