27 december 2008

Finaste köpen:-)


Igår så var vi ju som sagt på hockey och jag vilken bra match det var, speciellt slutresultatet (5-3 till LHC). Pontus blev arg och tjurade ihop som vanligt, och som vanligt fick man höra allt om hur jävla fel alla domslut var etc.. Han och Jocke asså herregud om det inte går bra för Brynäs då tänder de till som bara dän:-) Men det var riktigt bra hockey i sista perioden och Brynäs fick faktiskt in några mål då så det kändes nästan som om de skulle komma ifatt, men icke haha:)

Jag slog även till och inhandlade en matchtröja igår!! Har tänkt göra det hur länge som helst men det har inte blivit av..Fick lite julklappspengar av mormor så vad passade väl bättre än att köpa det? Sen kunde jag inte bara motstå att köpa mössa och halsduk till Hugo!! Såå sött!! Nu ska jag lägga upp lite bilder här hade jag tänkt, min son ligger och gallskriker inne i rummet och vill verkligen inte sova. Men han är så gnällig så jag tror visst att herrn behöver sig en förmiddagslur, han somnar nog snart hoppas jag:)

Inga kommentarer: