31 december 2008

Hallåj på årets sista dag:-)

Vi kom hem sent igår ifrån mina föräldrar och idag sov vi ut rätt så länge faktiskt, skönt det var!!
Eller jag har varit uppe en gång i timmen sen klockan två inatt och vid sextiden tyckte både Hugo och Poker att det verkligen var dags att stiga upp... men sen efter en timme somnade vi alla om så jag vaknade för tjuominuter sedan eller nåt sånt haha. Hannah var på besök här en sväng igår, det blev såklart "om en pojke":-) Sen på kvällen så åkte vi som sagt hem till mina föräldrar och åt god mat.

Tänkte jag skulle göra en sammanfattning av 2008 här snart, så kul att ha tycker jag:) Alla bloggare verkar göra det men det är ju verkligen roligt att ha sen. Så det ska jag försöka göra om inte min älskade lilla son stör mig allt för mycket haha. Jag kan ju börja nu så kanske jag blir klar innan det nya året:-)

//Sofie

Inga kommentarer: